top of page

BİR ŞARKI VAR DİYORUM...

Hayatımıza her yeni aldığımız insan bize yeni hisler uyandırır.Bu tıpkı ilk defa dinlediğimiz bir şarkının bizde uyandırdıkları gibidir.Bazı insanlar,bir şarkıyı binlerce defa dinleyemezler.Ve bazı şarkılar,ikinci defa dinlendiğinde aynı hisleri hissettirmezler.Şimdi ben size her dinlediğimde farklı bir heyecan yaratan bir şarkıdan bahsetsem...Susamam ki sabaha kadar.Ben şimdi size,bir şarkının sözlerinden bahsetsem...Hem acı hem neşe hem öfke hem de...Hem de aşk dolu bir şarkıdan bahsetsem.Onu duymadığım dinlemediğim gün yaşamıyormusum gibi.Sanki bir şeyler yolunda değilmiş gibi.Öyle bir şarkı ki...İçimde bıraktığı mutsuzluğa bile bağlıyım ben.Bana kendimi hem güçlü hem güçsüz hissettiren bir şarkı.Adımlarımı basarken yere onunla daha eminim gibi.En korkak yanımı en cesur adımlarıma bağlıyor sanki.Gülümserken gözlerimden akan yaşların sebebi...Ben o şarkının melodisine yazılmış en uyumsuz sözdüm.Büyüydü sanki.Büyü gibiydi.Sonra durdu birden şarkı.Dans bitti.Ayağıma dolandı.Hayat bir anlığına durdu.Ve duymak istemediğim her şeyin sesi geldi.Kaçtığım bütün gerçeklerin haykırışları...Kalbimdeki sessiz fısıldayışı duydum.Sadece kulaklarınızı dolduran değil,gözlerinizi bağlayan,sizi hayata kör eden bir şarkı düşünün.Şimdi de unutun.Çünkü o şarkı artık yalnızca bana ait bir hayatta değil.O şarkı neşe olmuş başka sofralara.O şarkı,benim şarkım artık başka ağızlarda.Belki de kendi melodisine ait olan sözlerin kapılarında.Özgürlük sandı,ait olamamayı hiçbir kalbe.Özgürlük sandı farklı melodilerle tekrar okunmayı,her melodiye başkalarının hayatı sandığı sözler yazmayı..Çok saçma çünkü o şarkının sözü bendim şimdi silinir oldum başka başka yaşamların sayfalarında.Çok saçma çünkü başkalarının ağzında dolaştırdığı şarkı,benim söylemeye kıyamadığımdı.Tek bildiğim...Bir şarkı var ezberlediğim...Duyamıyorum.Bir şarkı var çok seviyorum...Onunla kaybolmak, onda silinmek, hayatımı onunla var etmek istiyorum. Bir şarkı var diyorum.. Paramparça ederken umutlarımı, yaşama bağlayan bir şarkı var. Ne dilimden, ne göğsümden silinmeyen… Her hücremle yalnızca onun için var olduğumu fark ediyorum. Var olmak… Onunla var olmak istiyorum. Yenildim. Herkesin haklı olduğunu biliyorum. Ama kaybeden benim, bırakın kaybedeyim. Bırakın sonunda pişman olayım, ağlayayım. Bırakın düşeyim ve kalkamayayım. Bırakın yine yarım bırakılayım. Ama son kez izin verin, sessiz olun şarkımı dinleyeyim. Son kez teslim olayım hislerime. Son kez hissettiklerim altında ezileyim. Sonrasında yaşayacağım her şeye varım. Bir şarkı var diyorum. Susun ve dinleyin, benim şarkım.. Bir yarım kalmışlığın türküsü… Hiç sarılamadan kavuşmanın ve yeniden parçalanmanın türküsü… Yeniden aşık olmanın ve sonra yeniden kırılmanın türküsü. Bir türkü var. Sözleri yalnızca bana ait. Anlatamıyorum işte o yüzden, çok seviyorum.


Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page